Gry i zabawy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(6)
Forma i typ
Książki
(5)
Gry i zabawki
(3)
Proza
(3)
Audiobooki
(1)
Dostępność
dostępne
(7)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Rożnowice
(2)
Mediateka BB
(1)
Biblioteka Młodych BB
(5)
Autor
Cicurel David
(1)
Cieślak Agata (tłumaczka)
(1)
Dofresh (1977- )
(1)
Dominicis Andrea de
(1)
Dorne Frédéric (1974- )
(1)
Frączek Agnieszka (1969- )
(1)
Galewska-Kustra Marta
(1)
Hycnar Marcin (1983- )
(1)
Kaliński Piotr (1977- ; tłumacz)
(1)
Kukla Błażej
(1)
Kłos Joanna (grafik)
(1)
Lamy Corentin
(1)
Miny Laurent (1968- )
(1)
Nawrocki Sylvain
(1)
Puszczewicz Marek
(1)
Ricome Joffrey
(1)
Rusinek Joanna (1979- )
(1)
Tudor C. J
(1)
Uldry Tiffanie
(1)
Urbańska Beata
(1)
Ślubowska Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
Młodzież
(4)
9-13 lat
(3)
Dzieci
(2)
0-5 lat
(1)
14-17 lat
(1)
6-8 lat
(1)
Logopedzi
(1)
Rodzice
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura francuska
(2)
Literatura polska
(2)
Literatura angielska
(1)
Temat
Śledztwo i dochodzenie
(3)
Zabójstwo
(2)
Arsène Lupin (postać fikcyjna)
(1)
Dzieciństwo
(1)
Geolodzy
(1)
Korekcja mowy
(1)
Mars (planeta)
(1)
Mężczyzna
(1)
Poeci polscy
(1)
Prowincja
(1)
Pucio (postać fikcyjna)
(1)
Tuwim, Julian (1894-1953)
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(2)
1801-1900
(1)
1901-1914
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Anglia (Wielka Brytania)
(1)
Francja
(1)
Gatunek
Powieść
(7089)
Wiersze
(4395)
Powieść obyczajowa
(3720)
Powieść amerykańska
(3663)
Powieść polska
(3663)
Gry i zabawy
(-)
Opowiadania i nowele
(3385)
Powieść angielska
(1830)
Kryminał
(1825)
Thriller
(1328)
Dokumenty dźwiękowe
(1130)
Romans
(1088)
Wydawnictwa popularne
(826)
Powieść historyczna
(795)
Literatura dziecięca polska
(772)
Poezja polska
(767)
Powieść młodzieżowa polska
(757)
Fantasy
(756)
Bajki i baśnie
(754)
Powieść przygodowa
(744)
Opowiadanie polskie
(711)
Publikacja bogato ilustrowana
(708)
Opracowanie
(703)
Broszura
(660)
Fantastyka
(570)
Poradnik
(554)
Biografie
(530)
Literatura młodzieżowa polska
(522)
Pamiętniki polskie
(512)
Opowiadanie dziecięce polskie
(479)
Powieść francuska
(459)
Saga rodzinna
(450)
Sensacja
(447)
Reportaż
(442)
Literatura polska
(436)
Pamiętniki i wspomnienia
(432)
Biografia
(429)
Film fabularny
(424)
Powieść niemiecka
(419)
Komiks
(407)
Antologia
(406)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(399)
Powieść psychologiczna
(384)
Książka obrazkowa
(380)
Encyklopedie
(367)
Fraszki
(321)
Antologie
(307)
Dramat polski
(297)
Podręczniki akademickie
(294)
Książki dla małych dzieci
(284)
Powieść młodzieżowa angielska
(269)
Poezja dziecięca polska
(260)
Powieść rosyjska
(254)
Muzyka rozrywkowa
(249)
Publicystyka
(247)
Albumy
(237)
Powieść norweska
(231)
Publicystyka polska
(229)
Poradniki
(228)
Materiały pomocnicze dla szkół
(215)
Książka zabawka
(203)
Przypowieść
(200)
Podręczniki
(197)
Powieść biograficzna
(191)
Publikacje dla dzieci
(189)
Pamiętniki
(181)
Pieśń
(181)
Dramat filmowy
(179)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(179)
Esej
(175)
Powieść dziecięca angielska
(175)
Powieść dziecięca polska
(175)
Wydawnictwa dla dzieci
(167)
Powieść erotyczna
(166)
Pieśń i piosenka
(158)
Adaptacja filmowa
(151)
Dokumenty audiowizualne
(150)
Literatura dla dzieci
(148)
Podręczniki dla szkół wyższych
(148)
Horror
(142)
Słowniki
(139)
Science fiction
(137)
Powieść kanadyjska
(134)
Książki dla dzieci i młodzieży (popularnonaukowe)
(133)
Komedia
(126)
Romans historyczny
(124)
Wywiad dziennikarski
(123)
Literatura dziecięca angielska
(121)
Przepisy kulinarne
(121)
Opowiadania i nowele przygodowe
(120)
Literatura
(119)
Powieść australijska
(113)
Literatura dziecięca amerykańska
(112)
Literatura podróżnicza polska
(112)
Audiobooki
(110)
Przewodniki turystyczne
(110)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(109)
Szkice
(107)
Przewodnik turystyczny
(106)
Powieść szwedzka
(104)
Relacja z podróży
(103)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(3)
Edukacja i pedagogika
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Escape Quest)
Na okł.:Książka - Gra - Escape Room
Przeżyj przygodę! Rozwiąż zagadki! Ucieknij z zastawionych pułapek! Nowa generacja interaktywnych powieści. "Escape Quest" to nowa seria gamebooków, w których ty jesteś głównym bohaterem. Będziesz musiał podejmować decyzje, rozwiązywać tajemnicze zagadki i wydostawać się z zastawionych pułapek. "Escape Quest" łączy w sobie elementy paragrafowej powieści, gier role-playing oraz łamigłówek w stylu escape room. Innowacyjne techniki i mechaniki gry. Rozwiązaniem łamigłówek jest numer strony, na którą musisz się udać, żeby kontynuować opowieść. Zadania będą wymagały logicznego myślenia, wyciągania wniosków, spostrzegawczości czy kreatywnego podejścia typu „out of the box”. Użyj specjalnych zakładek, przekręcaj i zaginaj strony, rozszyfruj kody i znajdź ukryte wskazówki. Wciągająca fabuła. "Escape Quest" przedstawia ciekawą i wciągającą historię, która zachęca do rozwiązywania kolejnych zagadek i dokonywania postępów w grze. Zagadki nawiązują i łączą się tematycznie z treścią fabuły, co pozwala na jeszcze pełniejsze przeżycie przygody. Graj off-line. Nie potrzebujesz łączyć się z internetem czy instalować specjalnych aplikacji. Wszystko, co niezbędne zawarte jest w książce. Podpowiedzi oraz rozwiązania są zaszyte na ostatnich stronach każdego tomu. Graj sam lub z rodziną. "Escape Quest" jest przeznaczony do samodzielnej zabawy, ale czasem przyda się pomoc rodziny czy znajomych. Możecie wspólnie główkować nad zadaniami oraz dzielić się wrażeniami z gry. Wybierz swoją własną przygodę. Czy podejmiesz wyzwanie? "Arsene Lupin rzuca wyzwanie". Komiksogra, w której celem jest kradzież biżuterii z rezydencji Lechevallier. Rozwiązuj wielorakie zagadki i stwórz plan doskonały. Nagrodą będzie przyjęcie na ucznia przez Arsene’a Lupina.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych BB
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794(02.053.2) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Opowieść o Julku – niezłym ziółku. O budowaniu bardzo skomplikowanych, do niczego niesłużących maszyn i urządzeń. O hodowli zaskrońców w pudełku, zaklinaniu kamieni i… nieudanym wysadzeniu w powietrze pewnej łódzkiej kamieni­cy. To właśnie dzięki wielu swoim pasjom Julek został poetą. I to takim poetą: że choćby przyszło tysiąc pisarzy i każdy tysiąc strof by wysmażył, i każdy nie wiem, jak się nadymał, nikt nie dogoni Julka Tuwima. Rany Julek! to napisana ze swadą historia dzieciństwa Juliana Tuwima. Znajdziecie tu wiele historii z jego życia poprzeplatanych wierszami i żartami. A wszystkie tak barwne i wybuchowe, jak mikstury chemiczne małego Juliana.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Rożnowice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II/Wyp. (2 egz.)
Biblioteka Młodych BB
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pucio : zabawy gestem i dźwiękiem / tekst Marta Galewska-Kustra ; ilustracje Joanna Kłos. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Wydawnictwo "Nasza Księgarnia", 2020. - [30] stron : ilustracje kolorowe ; 14 cm.
(Uczę się Mówić)
Opis według okładki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Rożnowice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I/Wyp. (1 egz.)
Biblioteka Młodych BB
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. I (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Escape Quest)
Na okl.: Książka - Gra - Escape Room.
Przeżyj przygodę! Rozwiąż zagadki! Ucieknij z zastawionych pułapek! Nowa generacja interaktywnych powieści. "Escape Quest" to nowa seria gamebooków, w których ty jesteś głównym bohaterem. Będziesz musiał podejmować decyzje, rozwiązywać tajemnicze zagadki i wydostawać się z zastawionych pułapek. "Escape Quest" łączy w sobie elementy paragrafowej powieści, gier role-playing oraz łamigłówek w stylu escape room. Innowacyjne techniki i mechaniki gry. Rozwiązaniem łamigłówek jest numer strony, na którą musisz się udać, żeby kontynuować opowieść. Zadania będą wymagały logicznego myślenia, wyciągania wniosków, spostrzegawczości czy kreatywnego podejścia typu „out of the box”. Użyj specjalnych zakładek, przekręcaj i zaginaj strony, rozszyfruj kody i znajdź ukryte wskazówki. Wciągająca fabuła. "Escape Quest" przedstawia ciekawą i wciągającą historię, która zachęca do rozwiązywania kolejnych zagadek i dokonywania postępów w grze. Zagadki nawiązują i łączą się tematycznie z treścią fabuły, co pozwala na jeszcze pełniejsze przeżycie przygody. Graj off-line Nie potrzebujesz łączyć się z internetem czy instalować specjalnych aplikacji. Wszystko, co niezbędne zawarte jest w książce. Podpowiedzi oraz rozwiązania są zaszyte na ostatnich stronach każdego tomu. Graj sam lub z rodziną. "Escape Quest" jest przeznaczony do samodzielnej zabawy, ale czasem przyda się pomoc rodziny czy znajomych. Możecie wspólnie główkować nad zadaniami oraz dzielić się wrażeniami z gry. Wybierz swoją własną przygodę Czy podejmiesz wyzwanie? Tajemnica Marsa Komiksogra, w której bohater poznaje tajemnice skrywane na Czerwonej Planecie. Rozwiązuj zagadki i przechytrz swoich prześladowców. Wybór zakończenia zależy tylko od ciebie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych BB
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794(02.053.2) (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Escape Quest)
Na okl.: Książka - Gra - Escape Room.
Połączenie powieści paragrafowej z grą role-playing oraz łamigłówkami w stylu escape room. Przygody, tajemnice i ucieczki z zastawionych pułapek, a do tego wszystkiego solidny trening logicznego myślenia i wyciągania wniosków. Ciekawa fabuła zachęcająca do rozwiązywania kolejnych zagadek i innowacyjna mechanika, która wymaga spostrzegawczości i kreatywnego podejścia. Przeżyj przygodę w cyberpunkowej rzeczywistości. Los Angeles, 2062 rok. Atak nuklearny z 2047 roku spowodował, że kraj znalazł się w katastrofalnej sytuacji ekonomicznej. Megakorporacje trzymają władzę w skorumpowanym społeczeństwie. Zagubieni ludzie uciekają od nędzy do świata rzeczywistości wirtualnej. Legendy miejskie mówią o małej grupie hakerów, którzy starają się obalić dyktaturę korporacji. Dla ciebie, młodego samouka w dziedzinie informatyki, wszystko to tylko miejskie legendy… Aż pewnego wieczoru, gdy logujesz się do sieci, na twoim monitorze pojawia się dziwna wiadomość: „Dołącz do nas”. [Lubimyczytać.pl]
O autorach: Corentin Lamy i Joffrey Ricome są dziennikarzami we francuskiej gazecie „Le Monde”, specjalizującymi się w cyfrowych technologiach. Laurent Miny to ilustrator współpracujący z wieloma francuskimi wydawcami czasopism i książek, takimi jak Bayard, Le Pré aux Clercs, Nestiveqnen, czy Hachette. Gamebooki z serii Escape Quest są przeznaczone do samodzielnej zabawy, ale czasem przydaje się pomoc rodziny czy znajomych. Mechanika gry pozwala na wspólne główkowanie nad zadaniami oraz dzielenie się wrażeniami z gry, a podpowiedzi oraz rozwiązania są zaszyte na ostatnich stronach każdego tomu. Gra odbywa się offline i nie wymaga żadnych aplikacji, bo wszystkie niezbędne wskazówki znajdują się w książce. Mechanika gry skonstruowana jest w ten sposób, że rozwiązaniem zadania jest numer strony, na jaką należy się udać, by kontynuować opowieść. By znaleźć ukryte wskazówki i to zadanie rozwiązać, trzeba użyć specjalnych zakładek, a nawet przekręcać i zaginać strony. Czasem zadanie wymaga wycięcia elementu, dopasowania, zmierzenia go czy ułożenia jak puzzle, przez co poszczególne tomy serii Escape Quest nabierają mocno growego charakteru.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych BB
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794(02.053.2) (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Kredziarz / C. J. Tudor ; [przekład Piotr Kaliński]. - Warszawa : Wydawnictwo Czarna Owca, copyright 2018. - 1 płyta audio (CD) (10 godz. 8 min) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
To Kredziarz podsunął dwunastoletniemu Eddiemu pomysł, by porozumiewać się z przyjaciółmi za pomocą rysunków kredą. To był ich kod, do czasu gdy symbole doprowadziły ich do ciała dziewczynki. Wtedy zabawa się skończyła. Trzydzieści lat później Ed dostaje kopertę. Znajduje w niej tylko kawałek kredy i rysunek człowieka z pętlą na szyi. Zdaje sobie sprawę, że gra sprzed lat nigdy się nie skończyła.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka BB
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A/648 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej