Gry paragrafowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(17)
Forma i typ
Książki
(17)
Proza
(8)
Gry i zabawki
(5)
Komiksy i książki obrazkowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(2)
Dostępność
dostępne
(14)
nieokreślona
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Libusza
(1)
Biblioteka Młodych BB
(16)
Autor
Ślubowska Anna
(3)
Aldaz Diego
(2)
Dofresh (1977- )
(2)
Gutowska-Nowak Barbara (1961- )
(2)
Jarvin (1974- )
(2)
Maksymowicz-Hamann Jowita
(2)
Puszczewicz Marek
(2)
Bejda Sławomir
(1)
Borgniet Thomas (1982- )
(1)
Boutanox (1982- )
(1)
Błaszczykiewicz Paulina
(1)
Cicurel David
(1)
Cieślak Agata (tłumaczka)
(1)
Demaegd Arnaud
(1)
Dominicis Andrea de
(1)
Dorne Frédéric (1974- )
(1)
Guerrero Rafa
(1)
Kecir-Lepetit Emmanuelle (1973- )
(1)
Knight Tom
(1)
Laguna Carolina
(1)
Lamy Corentin
(1)
Lechowicz Karolina
(1)
Miny Laurent (1968- )
(1)
Misslin Sylvie (1963- )
(1)
Nawrocki Sylvain
(1)
Nessmann Philippe (1967- )
(1)
Novy
(1)
Ottami (1980- )
(1)
Piu Amandine (1982- ).‪
(1)
Radecki Łukasz (1979- )
(1)
Ricome Joffrey
(1)
Shuky (1980- )
(1)
Skarn (1989- )
(1)
Skup Anna
(1)
Sundaravej Sittisan
(1)
Swal Christophe (1974- )
(1)
Syty Jakub (1982- )
(1)
Thongmoon Kriangsak
(1)
Tkaczyk Katarzyna (pisarka)
(1)
Tudhope Simon
(1)
Uldry Tiffanie
(1)
Wallace Jim
(1)
Waltch (1984- )
(1)
Álvarez Blanca (psychologia)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(16)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(16)
Kraj wydania
Polska
(17)
Język
polski
(16)
nieznany (po)
(1)
Odbiorca
Młodzież
(12)
9-13 lat
(10)
14-17 lat
(6)
Dzieci
(6)
6-8 lat
(4)
Przynależność kulturowa
Literatura francuska
(8)
Literatura hiszpańska
(2)
Literatura polska
(2)
Literatura amerykańska
(1)
Literatura angielska
(1)
Temat
Śledztwo i dochodzenie
(3)
Księżniczki i królewny (postacie fikcyjne)
(2)
Mars (planeta)
(2)
Zabójstwo
(2)
Archeolodzy
(1)
Arsène Lupin (postać fikcyjna)
(1)
Cień
(1)
Czarownice i czarownicy
(1)
Detektywi amatorzy
(1)
Doktor Watson (postać fikcyjna)
(1)
Dziewczęta
(1)
Geolodzy
(1)
Katastrofy morskie
(1)
Leonardo da Vinci (1452-1519)
(1)
Magia
(1)
Młodzież
(1)
Opuszczone domy
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podróże
(1)
Podróże w czasie
(1)
Postacie fikcyjne
(1)
Poszukiwanie skarbów
(1)
Potwory
(1)
Prehistoria
(1)
Prywatni detektywi
(1)
Renesans
(1)
Rycerze
(1)
Sherlock Holmes (postać fikcyjna)
(1)
Skarby
(1)
Strach
(1)
Studenci
(1)
Szpitale psychiatryczne
(1)
Sztuka
(1)
Titanic (statek)
(1)
Ucieczki
(1)
Uczniowie
(1)
Uprowadzenie
(1)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(1)
Wilkołak
(1)
Wybory życiowe
(1)
Wynalazki
(1)
Łowiectwo
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1501-1600
(1)
Temat: miejsce
Florencja (Włochy)
(1)
Francja
(1)
Gatunek
Powieść
(7046)
Wiersze
(4392)
Powieść obyczajowa
(3707)
Powieść amerykańska
(3663)
Powieść polska
(3663)
Gry paragrafowe
(-)
Opowiadania i nowele
(3355)
Powieść angielska
(1830)
Kryminał
(1807)
Thriller
(1316)
Dokumenty dźwiękowe
(1130)
Romans
(1086)
Wydawnictwa popularne
(826)
Powieść historyczna
(793)
Literatura dziecięca polska
(772)
Poezja polska
(767)
Powieść młodzieżowa polska
(757)
Fantasy
(755)
Bajki i baśnie
(754)
Powieść przygodowa
(736)
Opowiadanie polskie
(711)
Publikacja bogato ilustrowana
(703)
Opracowanie
(702)
Broszura
(648)
Fantastyka
(568)
Poradnik
(551)
Biografie
(530)
Literatura młodzieżowa polska
(522)
Pamiętniki polskie
(512)
Opowiadanie dziecięce polskie
(479)
Powieść francuska
(459)
Saga rodzinna
(448)
Sensacja
(446)
Literatura polska
(436)
Reportaż
(434)
Pamiętniki i wspomnienia
(430)
Biografia
(425)
Film fabularny
(424)
Powieść niemiecka
(419)
Antologia
(405)
Komiks
(404)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(399)
Powieść psychologiczna
(381)
Książka obrazkowa
(376)
Encyklopedie
(367)
Fraszki
(321)
Antologie
(307)
Dramat polski
(297)
Podręczniki akademickie
(294)
Książki dla małych dzieci
(283)
Powieść młodzieżowa angielska
(269)
Poezja dziecięca polska
(260)
Powieść rosyjska
(254)
Muzyka rozrywkowa
(249)
Publicystyka
(247)
Albumy
(237)
Powieść norweska
(231)
Publicystyka polska
(229)
Poradniki
(228)
Materiały pomocnicze dla szkół
(215)
Książka zabawka
(203)
Przypowieść
(200)
Podręczniki
(197)
Powieść biograficzna
(190)
Publikacje dla dzieci
(189)
Pamiętniki
(181)
Pieśń
(181)
Dramat filmowy
(179)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(179)
Esej
(175)
Powieść dziecięca angielska
(175)
Powieść dziecięca polska
(175)
Wydawnictwa dla dzieci
(167)
Powieść erotyczna
(166)
Pieśń i piosenka
(158)
Adaptacja filmowa
(151)
Dokumenty audiowizualne
(150)
Literatura dla dzieci
(148)
Podręczniki dla szkół wyższych
(148)
Horror
(142)
Słowniki
(139)
Science fiction
(135)
Powieść kanadyjska
(134)
Książki dla dzieci i młodzieży (popularnonaukowe)
(133)
Komedia
(126)
Romans historyczny
(124)
Wywiad dziennikarski
(123)
Literatura dziecięca angielska
(121)
Przepisy kulinarne
(121)
Opowiadania i nowele przygodowe
(120)
Literatura
(119)
Powieść australijska
(113)
Literatura dziecięca amerykańska
(112)
Literatura podróżnicza polska
(112)
Audiobooki
(110)
Przewodniki turystyczne
(110)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(109)
Szkice
(107)
Powieść szwedzka
(104)
Przewodnik turystyczny
(104)
Relacja z podróży
(103)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(6)
Edukacja i pedagogika
(2)
17 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Szybka i Bystrzak : neuroprzygody)
Na okładce: gra książkowa.
Rozwiązuj łamigłówki, ćwicz uwagę i pokochaj czytanie. Szybka i Bystrzak wyruszyli w podróż do przeszłości i potrzebują Twojej pomocy, żeby zapamiętać przygody, które przydarzą im się po drodze, a potem bezpiecznie wrócić do domu. Czy uda Ci się zdobyć medal za superpamięć?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych BB
Brak informacji o dostępności: sygn. II (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Escape Quest)
Na okł.:Książka - Gra - Escape Room
Przeżyj przygodę! Rozwiąż zagadki! Ucieknij z zastawionych pułapek! Nowa generacja interaktywnych powieści. "Escape Quest" to nowa seria gamebooków, w których ty jesteś głównym bohaterem. Będziesz musiał podejmować decyzje, rozwiązywać tajemnicze zagadki i wydostawać się z zastawionych pułapek. "Escape Quest" łączy w sobie elementy paragrafowej powieści, gier role-playing oraz łamigłówek w stylu escape room. Innowacyjne techniki i mechaniki gry. Rozwiązaniem łamigłówek jest numer strony, na którą musisz się udać, żeby kontynuować opowieść. Zadania będą wymagały logicznego myślenia, wyciągania wniosków, spostrzegawczości czy kreatywnego podejścia typu „out of the box”. Użyj specjalnych zakładek, przekręcaj i zaginaj strony, rozszyfruj kody i znajdź ukryte wskazówki. Wciągająca fabuła. "Escape Quest" przedstawia ciekawą i wciągającą historię, która zachęca do rozwiązywania kolejnych zagadek i dokonywania postępów w grze. Zagadki nawiązują i łączą się tematycznie z treścią fabuły, co pozwala na jeszcze pełniejsze przeżycie przygody. Graj off-line. Nie potrzebujesz łączyć się z internetem czy instalować specjalnych aplikacji. Wszystko, co niezbędne zawarte jest w książce. Podpowiedzi oraz rozwiązania są zaszyte na ostatnich stronach każdego tomu. Graj sam lub z rodziną. "Escape Quest" jest przeznaczony do samodzielnej zabawy, ale czasem przyda się pomoc rodziny czy znajomych. Możecie wspólnie główkować nad zadaniami oraz dzielić się wrażeniami z gry. Wybierz swoją własną przygodę. Czy podejmiesz wyzwanie? "Arsene Lupin rzuca wyzwanie". Komiksogra, w której celem jest kradzież biżuterii z rezydencji Lechevallier. Rozwiązuj wielorakie zagadki i stwórz plan doskonały. Nagrodą będzie przyjęcie na ucznia przez Arsene’a Lupina.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych BB
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794(02.053.2) (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Szybka i Bystrzak : neuroprzygody)
Na okładce: Gra książkowa.
W szkole dzieje się coś podejrzanego! Kto może za tym stać? Podążając za wskazówkami rozsianymi w książce, pomóż Szybkiej i Bystrzakowi rozwikłać tajemnicę i ukończyć misję. Czy zdobędziesz medal za superuwagę?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych BB
Brak informacji o dostępności: sygn. II (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komiks, w Którym To Ty Jesteś Małym Bohaterem)
W stopce redakcyjnej zbędna nazwa ilustratora: Ju!. Tytuł oryginału serii: La BD dont tu es le petit héros.
Zupełnie nowa seria komiksów paragrafowych stworzona specjalnie dla dzieci od 3 lat! Historie zostały zaprojektowane specjalnie dla najmłodszych i zawierają uproszczone przygody. Rozbudowane scenariusze pozwolą dzieciom na naukę czytania oraz zabawę! Kalinka została porwana i zamknięta w wieży… Czy będzie czekać na rycerza, który ja uratuje? Nic z tych rzeczy! Dziewczynka już szuka drogi ucieczki. Na szczęście, mały czytelniku, będzie mogła liczyć na Twoją pomoc! Bo to Ty jesteś bohaterem![nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych BB
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Komiks, w Którym Bohaterem Jesteś Ty)
W Londynie doszło do zagadkowych zbrodni, których nie można wyjaśnić w racjonalny sposób. Czy rzeczywiście stoją za nimi nadprzyrodzone moce? A może to sprawka mistyków i oszustów? Wytęż swoje szare komórki, by rozwikłać tę mroczną zagadkę. Rozwiązuj łamigłówki, przesłuchuj świadków, przeszukuj miejsca zbrodni. To Ty decydujesz, w którego detektywa się wcielisz, to od Ciebie będzie zależał przebieg śledztwa. Lupa w dłoń i do dzieła!
Co sprawia, że komiksy paragrafowe są tak wciągające? To, że nigdy nie wiadomo dokąd doprowadzi Was labirynt łamigłówek. Zakończenie nie jest z góry ustalone i wszystko zależy od Waszych wyborów. Gotowi na kolejne śledztwo owiane mgiełką mistycyzmu?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych BB
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Twoja Misja)
Nowa seria unikalnych przygodowych książek paragrafowych, w których czytelnik decyduje, co się wydarzy i jak potoczą się losy bohaterów. Każdy problem, który trzeba rozwiązać, to okazja do odkrycia niesamowitych faktów o świecie Leonarda da Vinci, sztuce i historii. Jest rok 1504, znajdujesz się we Florencji. Odbywasz praktyki w pracowni Leonarda da Vinci! Możesz odkrywać, jakim geniuszem jest twój mistrz, podpatrywać, jak wymyśla niesamowite maszyny i odkrywać jego mroczne sekrety. Czekają cię wspaniałe renesansowe przygody! Czy będziesz w stanie podjąć właściwe decyzje? Jak zakończy się twoja misja?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych BB
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794(02.053.2) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Zdecyduj co stanie się dalej!
Zdecydujcie sami o dalszych losach bohaterek! Ta książka skrywa więcej niż jedną historię… Królewny Józefina i Róża mają dość siedzenia bezczynnie i czekania na księcia z bajki. Biorą sprawy w swoje ręce! Dzielnie eksplorują zamki, jaskinie i inne miejsca pełne nietoperzy, smoków, niedźwiedzi i pajęczyn w poszukiwaniu księcia. Gdy zdaje się, że sukces jest już na wyciągnięcie ręki, królewny nieco tracą zapał. Czy uda im się osiągnąć cel? I czy na pewno jest nim znalezienie księcia z bajki? Konstrukcja książki umożliwia dziecku decydowanie o dalszych przygodach bohaterek dzięki specjalnym zakładkom i ikonkom umieszczonym w tekście. Czytelnicy i czytelniczki aktywnie współtworzą historię, a to jeszcze większa frajda niż zwykle. Każda lektura to inne przygody!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych BB
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Escape Quest)
Na okl.: Książka - Gra - Escape Room.
Przeżyj przygodę! Rozwiąż zagadki! Ucieknij z zastawionych pułapek! Nowa generacja interaktywnych powieści. "Escape Quest" to nowa seria gamebooków, w których ty jesteś głównym bohaterem. Będziesz musiał podejmować decyzje, rozwiązywać tajemnicze zagadki i wydostawać się z zastawionych pułapek. "Escape Quest" łączy w sobie elementy paragrafowej powieści, gier role-playing oraz łamigłówek w stylu escape room. Innowacyjne techniki i mechaniki gry. Rozwiązaniem łamigłówek jest numer strony, na którą musisz się udać, żeby kontynuować opowieść. Zadania będą wymagały logicznego myślenia, wyciągania wniosków, spostrzegawczości czy kreatywnego podejścia typu „out of the box”. Użyj specjalnych zakładek, przekręcaj i zaginaj strony, rozszyfruj kody i znajdź ukryte wskazówki. Wciągająca fabuła. "Escape Quest" przedstawia ciekawą i wciągającą historię, która zachęca do rozwiązywania kolejnych zagadek i dokonywania postępów w grze. Zagadki nawiązują i łączą się tematycznie z treścią fabuły, co pozwala na jeszcze pełniejsze przeżycie przygody. Graj off-line Nie potrzebujesz łączyć się z internetem czy instalować specjalnych aplikacji. Wszystko, co niezbędne zawarte jest w książce. Podpowiedzi oraz rozwiązania są zaszyte na ostatnich stronach każdego tomu. Graj sam lub z rodziną. "Escape Quest" jest przeznaczony do samodzielnej zabawy, ale czasem przyda się pomoc rodziny czy znajomych. Możecie wspólnie główkować nad zadaniami oraz dzielić się wrażeniami z gry. Wybierz swoją własną przygodę Czy podejmiesz wyzwanie? Tajemnica Marsa Komiksogra, w której bohater poznaje tajemnice skrywane na Czerwonej Planecie. Rozwiązuj zagadki i przechytrz swoich prześladowców. Wybór zakończenia zależy tylko od ciebie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych BB
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794(02.053.2) (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Twoja Misja / Philippe Nessmann)
Na okładce: książka paragrafowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych BB
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794(02.053.2) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Świrownia / Łukasz Radecki. - Poznań : Nowa Baśń, © 2022. - 311, [1] strona ; 21 cm.
Na okładce: Gra strachu.
Świrownia tak młodzież nazywa opuszczony budynek szpitala psychiatrycznego znajdujący się na obrzeżach miasta. O tym, jakie sekrety skrywa to miejsce, krążą legendy, ciekawość podsyca liczba wypadków wśród śmiałków, którzy nocą odwiedzili to miejsce. Czwórka przyjaciół planuje tam pojechać, by móc się potem chwalić przed znajomymi. Czy dotrą na miejsce? Czy odkryją tajemnice Świrowni? Czy przeżyją? O tym zdecydujesz TY, Czytelniku! Połączenie horroru i gry paragrafowej w wykonaniu uznanego autora grozy Łukasza Radeckiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych BB
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Escape Quest)
Na okl.: Książka - Gra - Escape Room.
Połączenie powieści paragrafowej z grą role-playing oraz łamigłówkami w stylu escape room. Przygody, tajemnice i ucieczki z zastawionych pułapek, a do tego wszystkiego solidny trening logicznego myślenia i wyciągania wniosków. Ciekawa fabuła zachęcająca do rozwiązywania kolejnych zagadek i innowacyjna mechanika, która wymaga spostrzegawczości i kreatywnego podejścia. Przeżyj przygodę w cyberpunkowej rzeczywistości. Los Angeles, 2062 rok. Atak nuklearny z 2047 roku spowodował, że kraj znalazł się w katastrofalnej sytuacji ekonomicznej. Megakorporacje trzymają władzę w skorumpowanym społeczeństwie. Zagubieni ludzie uciekają od nędzy do świata rzeczywistości wirtualnej. Legendy miejskie mówią o małej grupie hakerów, którzy starają się obalić dyktaturę korporacji. Dla ciebie, młodego samouka w dziedzinie informatyki, wszystko to tylko miejskie legendy… Aż pewnego wieczoru, gdy logujesz się do sieci, na twoim monitorze pojawia się dziwna wiadomość: „Dołącz do nas”. [Lubimyczytać.pl]
O autorach: Corentin Lamy i Joffrey Ricome są dziennikarzami we francuskiej gazecie „Le Monde”, specjalizującymi się w cyfrowych technologiach. Laurent Miny to ilustrator współpracujący z wieloma francuskimi wydawcami czasopism i książek, takimi jak Bayard, Le Pré aux Clercs, Nestiveqnen, czy Hachette. Gamebooki z serii Escape Quest są przeznaczone do samodzielnej zabawy, ale czasem przydaje się pomoc rodziny czy znajomych. Mechanika gry pozwala na wspólne główkowanie nad zadaniami oraz dzielenie się wrażeniami z gry, a podpowiedzi oraz rozwiązania są zaszyte na ostatnich stronach każdego tomu. Gra odbywa się offline i nie wymaga żadnych aplikacji, bo wszystkie niezbędne wskazówki znajdują się w książce. Mechanika gry skonstruowana jest w ten sposób, że rozwiązaniem zadania jest numer strony, na jaką należy się udać, by kontynuować opowieść. By znaleźć ukryte wskazówki i to zadanie rozwiązać, trzeba użyć specjalnych zakładek, a nawet przekręcać i zaginać strony. Czasem zadanie wymaga wycięcia elementu, dopasowania, zmierzenia go czy ułożenia jak puzzle, przez co poszczególne tomy serii Escape Quest nabierają mocno growego charakteru.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych BB
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794(02.053.2) (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komiks, w Którym Bohaterem Jesteś Ty)
Na okładce: Komiks, w którym bohaterem jesteś ty. Na książce wyłącznie pseudonimy autorów; nazwy drugiego i trzeciego autora: Pierre Waltch, Hervé Loiselet.
Rozwiązuj zagadki. Odnajduj przedmioty. Wybieraj właściwe ścieżki. Tutaj bohaterem jesteś Ty. (z okł.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Libusza
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II/Wyp. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Łowczyni potworów / scenariusz: Skarn ; ilustracje: Tom ; tłumaczenie: Anna Ślubowska. - Warszawa : Foxgames, copyright 2021. - 95, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
(Komiks, w Którym Bohaterem Jesteś Ty)
Co należy zrobić, gdy wilkołaki wyjdą na polowanie, a wampiry się przebudzą? Jak przystało na łowcę potworów – wykorzystać swoja umiejętności i pozbyć się ich wszystkich! Przeszukuj miasto, poluj na przerażające stworzenia, wykaż się wzorową odwagą w walce i wypełnij swoją misję, ponieważ bohaterem jesteś TY!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych BB
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Escape quest)
Rok wydania na podstawie strony internetowej wydawcy.
Na okl.: Książka - Gra - Escape Room.
Escape Quest to połączenie powieści paragrafowej z grą role-playing oraz łamigłówkami w stylu escape room. Przygody, tajemnice i ucieczki z zastawionych pułapek, a do tego wszystkiego solidny trening logicznego myślenia i wyciągania wniosków. Ciekawa fabuła zachęcająca do rozwiązywania kolejnych zagadek i innowacyjna mechanika, która wymaga spostrzegawczości i kreatywnego podejścia.Właśnie otrzymałeś pamiętnik największej odkrywczyni stulecia, niedawno zmarłej Sarah Edson-Taylor. Pamiętnik ten zawiera wiele tajemnic i kryje w sobie klucz do skarbu poszukiwaczki. Jeśli trafił w twoje ręce, niewątpliwie zostałeś uznany za zdolnego do wykonania tej misji.Ale czy staniesz na wysokości zadania? Podróżuj po różnych zakątkach świata śladami Sarah Edson-Taylor, aby znaleźć zostawione przez nią wskazówki i odszukać jej tajemniczy skarb! Uważaj na zastawione pułapki i czyhające niebezpieczeństwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych BB
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794(02.053.2) (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych BB
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mroczne moce opanowują Arkendale. Tylko Ty możesz powstrzymać Żniwiarza Cieni i przywrócić pokój w królestwie. Zanurz się w epickiej opowieści, w której każdy wybór należy do Ciebie. Komu zaufasz? Z kim będziesz walczył? Którą ścieżką podążysz? W tej pięknie ilustrowanej książce obrazki skrywają zagadki do rozwiązania, a za każdym rogiem czyha niebezpieczeństwo. Podejmij wyzwanie i nie pozwól by świat pochłonął mrok.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych BB
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Stwórz Swoją Przygodę)
Tytuł oryginału serii: Choose your own adventure.
Na okładce: Aż 19 zakończeń do odkrycia.
Jedna z najbardziej kultowych serii książek paragrafowych! Sprzedana w ponad 260 milionach egzemplarzy na całym świecie, przełożona na 40 języków. Wciąga do zabawy kolejne pokolenia! Podróżujesz statkiem o nazwie Titanic. Szybko jednak tracisz wiarę w niezatapialność pływającego olbrzyma. Załoga jest tak bardzo skupiona na swoich sprawach, że nie zauważa ogromnych gór lodowych! Na dokładkę towarzyszące ci osoby mają niecne zamiary i knują intrygi. Musisz być czujny. W przeciwnym razie ta podróż skończy się o wiele szybciej, niż masz to w planach!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych BB
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej